Інструкційні картки

ВИВЧЕННЯ ЛОГІЧНОГО КОМБІНАЦІЙНОГО ПРИСТРОЮ – СУМАТОРА

  • Вивчити будову, принцип дії суматора
  • Ознайомитися з класифікацією та позначенням на схемах суматорів
  • Викреслити електричні схеми та таблиці істинності приведених суматорів
  • Ознайомитися з лабораторною установкою, викреслити схему
  • Дослідити суматор
  • На основі дослідів побудувати таблицю істинності суматора
  • Зробити висновок

ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОБОТИ ЛОГІЧНИХ ЦИФРОВИХ МІКРОСХЕМ І ТРИГЕРІВ

  • Вивчити будову, принцип дії логічних елементів
  • Ознайомитися з класифікацією та позначенням на схемах логічних елементів
  • Викреслити електричні схеми та таблиці істинності приведених логічних елементів
  • Ознайомитися з лабораторною установкою, викреслити схему запропонованої ІМС
  • Дослідити ІМС на логічних елементах
  • На основі дослідів побудувати таблиці істинності ІМС
  • Зробити висновок

ДОСЛІДЖЕННЯ ДВІЙКОВОГО ЛІЧИЛЬНИКА ТА ДЕШИФРАТОРА

  • Вивчити будову, принцип дії двійкового лічильника та дешифратора
  • Ознайомитися з класифікацією та позначенням на схемах
  • Викреслити електричні схеми та таблиці істинності приведених двійкових лічильників та дешифраторів
  • Ознайомитися з лабораторною установкою, викреслити схему
  • Дослідити двійковий лічильник та дешифратор
  • На основі дослідів побудувати таблицю
  • Зробити висновок

ВИВЧЕННЯ СПУСКОВОГО ІМПУЛЬСНОГО ПРИСТРОЮ – ТРИГЕРА

  • Вивчити будову, принцип дії тригера
  • Ознайомитися з класифікацією та позначенням на схемах тригерів
  • Викреслити електричні схеми та таблиці істинності приведених тригерів
  • Ознайомитися з лабораторною установкою, викреслити схему
  • Дослідити тригер
  • На основі дослідів побудувати таблицю істинності тригера
  • Зробити висновок

ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДСИЛЮВАЧА ЗВУКОВОЇ ЧАСТОТИ

  • Вивчити будову, принцип дії підсилювачів звукової частоти
  • Ознайомитися з класифікацією підсилювачі звукової частоти
  • Ознайомитися з лабораторною установкою, викреслити схему
  • Дослідити підсилювач
  • На основі дослідів побудувати таблицю і побудувати графік
  • Зробити висновок